Farebná typológia a poradenstvo

20.09.2010 03:40

Farby a ich voľba v našich prejavoch, to je istá forma neverbálnej komunikácie. Pôsobia na nás i naše okolie. Zrak prijíma až cca 70% vnímaných predmetov, sluch 10%, čuch, hmat a chuť - spolu 20%.

Hovorí sa, že prvý dojem nikdy nemôžeme urobiť druhý krát, preto je veľmi dôležité (a to najmä v dnešnom rýchlom svete) zapôsobiť na ľudí príjemným harmonickým dojmom. K tomu výrazne prispieva aj správna voľba farieb oblečenia, líčenia, vlasov a celkový styling. Práve personalizovaný styling je náplňou našej služby s názvom KOLORISTIKA. Je to nová, moderná farbená typológia, ktorá nadväzuje na základný systém rozdelenia farieb podľa podtónu na jarné, letné, jesenné a zimné. Je obohatená o rozdelenie týchto typov na "podtypy", teda na svetlé, tmavé, jasné, žiarivé, tlmené, studené a teplé farby. Tento systém adekvátnejšie zodpovedá vnímaniu farieb a umožňuje profesionálnejšie zaradenie do danej kategórie. Je z autorskej dielne Adriany Čižikovej, značky ac production.

Metodika pozostáva z analýzy pigmentov pleti, očí, vlasov. Následne sa pozorujú účinky farebných šatiek - čistota pleti, zmena vnímania rysov tváre, ovplyvnená odrazom z farebnej šatky. Potom nasleduje poradenstvo pri nákupoch, líčení, farbení vlasov. Na záver dostane každá klientka / klient svoju farebnú škálu, podľa ktorej sa môže orientovať pri úprave svojho šatníka.

Cena farebnej typológie s doporučením líčenia aj s osobnou farebnou kartičkou je 40€ / 1h.